regulile unei diete

Regulile unei diete simple dar eficiente

Astăzi, m-am întors cu un articol despre regulile unei diete simple, sărace în calorii, care vă va ajuta la pierderea rapidă în greutate. Prin urmare, citiți mai departe pentru a cunoaște aceste lucruri.

  1. Alcătuiți un jurnal / plan alimentar:

Studiile arată că femeile care mențin un jurnal alimentar sunt mult mai susceptibile la o pierdere în greutate rapidă, comparativ cu femeile care consumă alimente fără a se gândi prea mult și care nu au grijă la mărimea porțiilor, ca parte a dietei lor sărace în calorii.

Menținerea unui jurnal alimentar vă pune față în față cu realitatea, la sfârșitul fiecărei zile, pentru a vedea une greșiți și pentru a identifica momentele în care vă este poftă de alimente nesănătoase și zahăr.

Stiu ca multe dintre voi vreti sa folositi pastile pentru celulita. Well, don’t. Mai bine incercati sa tineti o dieta in prim plan si mai apoi, puteti apela la astfel de ajutoare, atunci cand aveti deja in sange „disciplina” de care aveti nevoie pentru a slabi si pentru a scapa de celulita.

  1. Dansați în timpul reclamelor TV

Persoanele care iubesc să se uite la televizor sunt des numite trântori. Pentru a evita să fiți numiți așa și să cădeți în această categorie temută, stimulați-vă inima în timpul acelei perioade de 5-7 minute de reclame.

Săriți, dansați, urcați și coborâți scările pentru a amesteca o salată sănătoasă – faceți mișcare. Cu cât mai mult vă mișcați în timpul zilei, cu atât veți pierde mai multe calorii. Uitati o reclama foarte frumoasa de la Orange:

  1. Nu lăsați o masă / o zi de trișat să devină un weekend / o săptămână / o lună de trișat

După o masă de trișat, apare regretul din toată inimă când ne spunem că astăzi este ultima zi de consumat continuu alimente nesănătoase, iar mâine veți întoarce pagina. În cazul în care ziua după o masă / o zi de trișat este duminică, atunci weekendul va deveni un weekend de trișat.

De asemenea, dacă așteptați un festival sau o nuntă în familie, acest lucru se va transforma într-o lună de trișat. Cheia este să controlați poftele și să vă disciplinați, să vă reafirmați că acest lucru este pentru o cauza nobilă și să rămâneți motivate.

  1. Mergeți/faceți exerciții încă 5 minute:

Sporirea activității zilnice și a exercițiilor, cu doar câteva minute, vă va ajuta să pierdeți mai rapid în greutate. În cazul în care nu puteți face exerciții pentru perioade îndelungate, începeți cu 10 minute de exerciții ușoare și încercați să măriți timpul prin a adăuga 5 minute de exerciții la sfârșitul fiecărei săptămâni. Obiectivul ar fi să faceți cel puțin 30 minute de exerciții în fiecare zi, până la sfârșitul lunii.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *